Strategie marketingowe

Zdigitalizujemy każdy przekaz, jaki tylko chcesz.

Ale wykonamy też każdą inną usługę poligraficzną na bazie dwudziestoletnich doświadczeń i wiedzy

Każda firma jest inna. I bardzo dobrze. Ważne jest bowiem, żebyś w swojej branży wyróżnił się, żeby klienci cię zapamiętali i żeby mieli świadomość wartości oferowanych przez ciebie produktów i usług. Od lat pomagamy naszym klientom stworzyć kreatywny koncept marki. Podczas wspólnej pracy pomożemy ci określić charakter twojej marki, jej wartości i najważniejsze cechy. Co więcej, w najbardziej unikatowy sposób, ale też zbieżny z tożsamością twojej firmy, stworzymy jej graficzną egzemplifikację.

W kolejnym kroku zdefiniujemy kanały i narzędzia komunikacji, dzięki którym w sposób strategiczny twoja marka zafunkcjonuje w umysłach klientów. Pamiętasz lisa z „Małego Księcia”, który przy rozstaniu stwierdził, że teraz łany zbóż będą mu się już zawsze kojarzyć z Małym Księciem, bo mają ten sam, złoty kolor, jak jego włosy? Tak właśnie działa dobra strategia. Wyróżnia cię i pozwala klientom podświadomie wręcz kojarzyć twoją markę.

Dzięki strategii marketingowej będziesz mógł się wyróżnić. Jednocześnie stworzymy spójną komunikację, żeby wszyscy, w tym twoi pracownicy komunikowali twoją markę jednym głosem. Spowodujemy, że dzięki profesjonalnemu zaprojektowaniu, marka będzie posiadać jednolite wyróżniki w komunikacji, osiągnie wysoką wartość postrzegania. Ale nie na tym koniec. Dobra strategia marketingowa wyklucza chaos w komunikowaniu marki. Wszystkie jej elementy są spójne i klarowne. Delegując jakiekolwiek działania marketingowe w zakresie treści czy grafiki nie pozostawisz nic przypadkowi.

Jeśli rozpoczniesz z nami działania nad strategią marki, wspólnie zrealizujemy wszystkie jej etapy:

  • Analizę grup docelowych
  • Badanie grup docelowych
  • Analizę konkurencji
  • Projekt unikalnej marki
  • Określenie wizerunku marki
  • Stworzenie nazwy marki
  • Stworzenie założeń systemu identyfikacji wizualnej
  • Określenie punktów styku marki z grupą docelową
  • Stworzenie założeń komunikacji werbalnej
  • Określenie celów strategicznych marki

Masz pytania?

Napisz do nas!
Przewiń do góry