Strategie marketingowe
Zdigitalizujemy każdy przekaz, jaki tylko chcesz.
Ale wykonamy też każdą inną usługę poligraficzną na bazie dwudziestoletnich doświadczeń i wiedzy
Każda firma jest inna. I bardzo dobrze. Ważne jest bowiem, żebyś w swojej branży wyróżnił się, żeby klienci cię zapamiętali i żeby mieli świadomość wartości oferowanych przez ciebie produktów i usług. Od lat pomagamy naszym klientom stworzyć kreatywny koncept marki. Podczas wspólnej pracy pomożemy ci określić charakter twojej marki, jej wartości i najważniejsze cechy. Co więcej, w najbardziej unikatowy sposób, ale też zbieżny z tożsamością twojej firmy, stworzymy jej graficzną egzemplifikację.
W kolejnym kroku zdefiniujemy kanały i narzędzia komunikacji, dzięki którym w sposób strategiczny twoja marka zafunkcjonuje w umysłach klientów. Pamiętasz lisa z „Małego Księcia”, który przy rozstaniu stwierdził, że teraz łany zbóż będą mu się już zawsze kojarzyć z Małym Księciem, bo mają ten sam, złoty kolor, jak jego włosy? Tak właśnie działa dobra strategia. Wyróżnia cię i pozwala klientom podświadomie wręcz kojarzyć twoją markę.
Dzięki strategii marketingowej będziesz mógł się wyróżnić. Jednocześnie stworzymy spójną komunikację, żeby wszyscy, w tym twoi pracownicy komunikowali twoją markę jednym głosem. Spowodujemy, że dzięki profesjonalnemu zaprojektowaniu, marka będzie posiadać jednolite wyróżniki w komunikacji, osiągnie wysoką wartość postrzegania. Ale nie na tym koniec. Dobra strategia marketingowa wyklucza chaos w komunikowaniu marki. Wszystkie jej elementy są spójne i klarowne. Delegując jakiekolwiek działania marketingowe w zakresie treści czy grafiki nie pozostawisz nic przypadkowi.
Jeśli rozpoczniesz z nami działania nad strategią marki, wspólnie zrealizujemy wszystkie jej etapy:
- Analizę grup docelowych
- Badanie grup docelowych
- Analizę konkurencji
- Projekt unikalnej marki
- Określenie wizerunku marki
- Stworzenie nazwy marki
- Stworzenie założeń systemu identyfikacji wizualnej
- Określenie punktów styku marki z grupą docelową
- Stworzenie założeń komunikacji werbalnej
- Określenie celów strategicznych marki