Badania z użytkownikami

 

Badania z użytkownikami:

Na co komu strona internetowa, na którą nikt nie wchodzi lub produkt, którego nikt nie chce kupić? Żeby nie wpaść w taką pułapkę i kłopoty biznesowe, pomyśl czy nie warto najpierw sprawdzić czy to, co chcesz zaproponować na rynku, znajdzie zainteresowanie.

Pomożemy ci w tym, przeprowadzając badania już na wstępnym etapie projektowania określonej inicjatywy. Realizujemy badania etnograficzne i testy użyteczności stron, aplikacji, systemów wewnętrznych, a nawet fizycznych produktów. Dane uzyskane w ten sposób pozwalają odpowiedzieć na fundamentalne pytanie czyli jakie są potrzeby użytkowników? Jeśli trafnie je określisz, będzie to początek udanego biznesu.

Jeśli posiadasz gotowy produkt, przydatny będzie audyt lub testy użyteczności. Jeżeli dopiero myślisz o wdrożeniu nowego rozwiązania, zaczniemy od badań eksploracyjnych. Na podstawie wyników pomożemy Ci podjąć decyzje projektowe i biznesowe.

 

Przetestuj produkt, poznaj potrzeby

Badania użyteczności stron są jak drogowskaz w twojej działalności biznesowej. Z powodzeniem realizujemy je i wykorzystujemy ich wyniki w różnych obszarach funkcjonowania firmy: od działów produktowych i produkcji, przez marketing i sprzedaż/e-commerce, aż po HR czy finanse. Większość badań możemy przeprowadzić zdalnie.

Kiedy zdecydować się na badania UX? Wybierz badania, jeśli chcesz się dowiedzieć:

  • czy Twój pomysł na produkt odpowiada na potrzeby użytkowników?
  • czy i jak użytkownicy korzystają z systemu lub aplikacji?
  • jakie są potrzeby pracowników w kontekście cyfryzacji procesów?
  • dlaczego konwersja w Twoim sklepie internetowym spada?
  • jak wprowadzić zmiany w produktach, usługach lub firmie, w oparciu o dane?
Portfolio

Wybrane realizacje

Masz pytania?

Napisz do nas!
Przewiń do góry